Thursday 15 December 2011

هفته شانزدهم لیگ برتر / پرسپولیس 1 – راه آهن 1

سرمربي تيم فوتبال سرخپوشان پایتخت گفت: پرسپولیس برای نیم فصل دوم نیاز به چند ستاره دارد تا از این شرایط خارج شود.
محسن عاشوري سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر راه آهن پس از تساوی در این دیدار در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران گفت: نيمه اول بازي خوبي انجام داديم اما در نيمه دوم بد بودیم و بازی در اختیار حریف قرار گرفت. دلیل این افت را به طور مشخص نمي‌دانم و بايد با همكارانم صحبت و مشورت كنم تا دلايل ضعف تيم مشخص شود.
وی در مورد شرایط پرسپولیس و ادامه این روند، افزود: ‌تصميم با مسوولان باشگاه است و در اختيار من نيست اما پرسپوليس نيازدارد كه خون تازه‌اي به آن ترزيق شود. در چند پست نياز به بازيكنان جديد داريم، ضمن اينکه محرومان و مصدومان هم بايد برگردند.   





















سرمربي سرخپوشان ادامه داد: در نيمه اول با وجود اينکه توانستيم پس از 10 دقيقه جريان بازي را به دست بگيريم، نتوانستيم عملكرد خوبمان را در نيمه دوم ادامه دهيم و فكر مي كنم طبيعي باشد. ما از نظر بازيكن ضعيف هستيم و در اين بازي من تصميم گرفتم بازيكنان جواني را در نيمه دوم به ميدان بفرستم كه در تمرينات و اردوي تركيه خوب كار كرده بودند. تيم ما كمبودهايي دارد و من به باشگاه اعلام كرده ام به چه بازيكناني براي نيم فصل دوم نياز داريم.

وي درباره دروازه بانان این تیم افزود: ‌ميثاق معمارزاده سه هفته تمرين نكرده بود و شرايط بازي كردن را نداشت. هر دو گلرهاي ما خوب هستند، حقيقي هم با وجود اين‌كه در بازيهاي قبل يك يا دو اشتباه داشت، اما امروز بد كار نكرد. ميثاق و حقيقي بايد تلاش كنند تا در تمرين فقط به فكر بالا رفتن سطح كيفيشان باشند.

عاشوري در مورد وضعيت سرمربي بعدي تيم پرسپوليس گفت: من اطلاع بيشتري از شما ندارم و اطلاعات من هم در همین اندازه است. ديروز هم گفتم كه براي موفقيت بايد خيلي چيزها درست شود. اين گونه نيست كه فقط يك مربي خوب اضافه شود و بخواهد با عصاي جادويي خود وضعيت را متحول كند. براي رسيدن به موفقيت بايد علاوه بر مربي مجموعه‌اي از فاكتورهاي موفقيت شامل بازيكنان، كادر فني، مديريت، پشتيباني و هواداران كنار هم قرار گيرند. شايد آوردن مربي در اين مقطع درمان نباشد و فقط به شكل يك مسكن موقت عمل كند. تيم ما نياز به چند ستاره دارد تا به تيمي تبديل شود که همه هواداران انتظار دارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد راهکار خروج از این بن بست، تصریح کرد: به نظر من تيم ما به بن بست نخورده است و هنوز مي‌شود براي آن كارهايي انجام داد اما اين كارها بايد به موقع و به دقت انجام شود.

No comments:

Post a Comment