Monday 19 December 2011

پرسپولیس یک – فولاد خوزستان یک

تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در آخرین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بعدازظهر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران با سوت محسن ترکی آغاز شد و تیم پرسپولیس علیرغم برتری کامل و عدم گلزنی بازیکنان این تیم، به تساوی یک بر یک رضایت داد.









سرخپوشان از ابتدای بازی، فشار زیادی را روی دروازه فولاد آوردند که طی آن موقعیت های زیادی را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 40 جواد کاظمیان در یک حرکت عمقی در محوطه جریمه، مدافع حریف را مجبور به خطا کرد که محسن ترکی، داور این بازی، با یک کارت قرمز امید خورج کاپیتان تیم فولاد را از زمین اخراج و یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد که ضربه پنالتی سرخپوشان توسط مازیار زارع به اولین گل این مسابقه تبدیل شد.

دو تیم در پایان 45 دقیقه نیمه اول با نتیجه یک بر صفر راهی رختکن شدند. ضمن اینکه علی کریمی در دقیقه 37 یک کارت زرد دریافت کرد

نیمه دوم در حالی آغاز شد که تیم فولاد با 10 بازیکن برابر پرسپولیس به میدان رفت.

در دقیقه 60 حسین بادامکی پشت محوطه جریمه فولاد مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به محمد نوری داد. غلامرضا رضایی نیز در دقیقه 88 از زمین مسابقه بیرون رفت و محمد منصوری جایگزین وی شد.

بازیکنان پرسپولیس در حالی که تمام زمان بازی را در محوطه تیم حریف بودند اما نتوانستند دروازه فولاد را باز کنند که در نهایت در دقیقه 90 روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر بازیکن فولاد دروازه سرخپوشان باز شد و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
گفتنی است؛ آخرین دیدارهای هفته هفدهم با تساوی بدون گل تیم های شاهین بوشهر با راه آهن و شهرداری تبریز با داماش گیلان و همچنین برد سایپا با نتیجه چهار بر صفر برابر صنعت نفت آبادان رقم خورد.

No comments:

Post a Comment