Friday 23 December 2011

دنیزلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شد

امیر خسروجردی

مصطفی دنیزلی پنجشنبه شب برای آخرین بار در برنامه  تلویزیونی "لیگ تی وی" که مختص آنالیز مسابقات باشگاهی ترکیه است ، به عنوان کارشناس ارشد به همراه مارکوس مرک داور سرشناس آلمانی که  به عنوان کارشناس ارشد شرکت کرده بود حضور یافت .

 در بخش اصلی این برنامه که بیشتر به خداحافظی دنیزلی از این شبکه ارتباط  داشت ، مجری برنامه، اعلام کرد این مربی ترکیه‌ای به مدت یک سال ونیم (18 ماه) ترکیه را به مقصد ایران ترک خواهد کرد تا در جمع سرخپوشان تهرانی به فعالیتش ادامه دهد. سرخپوشان تهرانی به فعالیتش ادامه دهد.
درادامه مجری برنامه گفت : شما از فردا (جمعه) دیگر در جمع ما حضور نخواهید داشت چرا که برای هدایت پرسپولیس به تهران می روید. در چند سال اخیر فوتبال ترکیه از تجارب بالای شما نهایت استفاده را برد و به همین دلیل از این جدایی شما احساس تاسف می کنیم. دنیزلی کسی است که هر تیم وارد آتش می شود او را برای نجات صدا می زند و به دنیزلی می گوید بیا و ما را نجات بده.مجری برنامه در ادامه تاکید کرد: اطمینان دارم ایران می تواند از تجارب بالای شما بهره های زیادی را ببرد و این نقل و انتقال به سود فوتبال ایران و پرسپولیس است.

 مارکس مرک، داور بازنشسته آلمانی نیز یکی از حاضران در استودیو بود که درباره این نقل و انتقال رو به دنیزلی کرد و گفت: در مدتی که ما در این استودیو در کنار هم فوتبال ترکیه را آنالیز می کردیم مانند یک خانواده بودیم و از دست دادن دنیزلی دردناک است. در این استودیو گروه خوبی را تشکیل داده بودیم
 این داور سرشناس آلمانی در ادامه به چهره مربی ترکیه ای نگاه کرد و افزود: شما انسان بی نظیری هستید و همه در حوزه فوتبالی و در خارج از فوتبال شخصیت شما را دوست دارند. شما الگوی خوبی برای ما بودی که حالا نصیب ایرانی ها شده ای. خوش به حال ایرانی ها که حالا از وجود شما استفاده خواهند کرد

 داور شناخته شده فوتبال آلمان تاکید کرد: پیش از این من فوتبال ایران را جدی نمی گرفتم، اما بعد از انتقال شما به پرسپولیس از این به بعد لیگ فوتبال ایران را پیگیری خواهم کرد چون دنیزلی در پرسپولیس است

 در ادامه این برنامه زنده تلویزیونی مصطفی دنیزلی خبر انتقالش به پرسپولیس را تائید کرد و گفت: از لطفی که بنده دارید نهایت تشکر را دارم، ‌اما با وجود جدایی هنوز هم دلم با شما است. فوتبال یک علم و تغییر مکان در آن نیز نیاز است. من به این گروه در این شبکه تلویزیونی عادت کرده بودم

 وی عنوان کرد: به مدت یک سال و نیم از جمع شما جدا می شوم و به پرسپولیس می روم. قبلا هم در ایران بودم، اما آن زمان تنها رفته بودم تهران و این بار با همسرم به ایران می روم

 سرمربی ترکیه ای گفت: من خاطرات خوبی در این کشور داشته ام و ایران را دوست دارم، اما تنها نگرانی ام از بازگشت دوباره ام به تهران این است که آیا همسرم از زندگی در تهران رضایت خواهد داشت یا نه؟ امیدوارم همسرم نیز از زندگی در ایران راضی باشد

No comments:

Post a Comment