Saturday 31 December 2011

بازگشت مهدی مهدوی کیا به پرسپولیس پس از سیزده سال


 امیر خسروجردی

مهدی مهدوی کیا بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان با تایید مصطفی دنیزلی بار دیگر به تیم سابق خود پرسپولیس پیوست و از نیم فصل دوم لیگ برتر ، سرخپوشان پایتخت را دراین رقابتها همراهی خواهد کرد.

مهدوی کیا امروز با تایید خبر پیوستنش به تیم پرسپولیس گفت : روزگذشته دراین باره با مصطفی دنیزلی صحبت کرده  و وی با خوشحالی از پیوستن من به تیم اعلام کرد : امیدوار است من بتوانم به تیم محبوبم دررقابتهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کمک کنم و من با درخواست مسئولان و سرمربی پرسپولیس دوباره به تیم برگشتم و از این بابت هم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم بتوانم با کمک مسئولان باشگاه وبازیکنان دوباره پرسپولیس را به جایگاه سابق خود بازگردانیم .وی درپایان گفت : من درطول شش ماه حضور درتیم داماش گیلان خاطرات خوبی از شهر رشت و مردم این شهرداشته و به خاطر همکاری امیر عابدینی مدیرعامل این باشگاه درصدور رضایتنامه ام  و رفتن به تیم محبوبم پرسپولیس کمال تشکر را از وی دارم .مهدوی کیا در دهه هفتاد درتیم پرسپولیس چهره و درتیم ملی فوتبال ایران به ستاره ای بی بدیل تبدیل شد و دردوجام جهانی 98 فرانسه و 2006 آلمان تیم ایران را همراهی کرد که گل زیبای این بازیکن به تیم ملی آمریکا درجام جهانی 98 فرانسه هرگز از یاد مردم ایران نخواهد رفت مهدی کیا پس از جدایی از سرخپوشان پایتخت برای نیم فصل به تیم بوخوم آلمان پیوست و دراین تیم درخشش فوق العاده ای داشت که به خاطر همین درخشش ، مسئولان هامبورگ بازی وی را پسندیده و این ستاره بی بدیل فوتبال ایران را به خدمت گرفتند و مهدوی کیا با پیوستن به این تیم شمالی فوتبال آلمان سالها دراین تیم درخشید و به یکی از اسطوره های این باشگاه بدل شد .مهدوی کیا پس از جدایی از هامبورگ که برایش خیلی سخت بود ، برای دوفصل به تیم اینتراخت فرانکفورت پیوست و درنهایت با جدایی از فوتبال آلمان به ایران بازگشت و با قراردادی هجده ماه به تیم استیل آذین پیوست و پس از سقوط این تیم متمول ، با باشگاه داماش گیلان قراردادی یک ساله بست که به خاطر پاره ای از مسائل از این تیم جدا و به تیم سابق و محبوب  خود پرپسولیس تهران  بازگشت.

No comments:

Post a Comment