Saturday 19 May 2012

لیست نهایی کارلوس کی روش اعلام شد ، اثری از محمد قاضی نیست

امیر خسروجردی



کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران لیست نهایی بازیکنان این تیم را برای شرکت دراردوی تدارکاتی ترکیه و همچنین دو بازی مقابل تیم های ازبکستان و قطر اعلام کرد که دراین فهرست  نامی از محمد قاضی مهاجم تیم ذوب آهن اصفهان که از بازیکنان موردعلاقه سرمربی تیم ملی ایران نیز است دیده نمی شود و همین مسئله تعجب رسانه های خبری را برانگیخته است.

خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی ایران شنبه شب درمصاحبه با سایت اینترنتی فدراسیون فوتبال با اعلام این مطلب افزود:کی روش پس از دیدار تمرینی صبح شنبه تیم ملی با تیم زیر 22 سال که به باخت 3-2 تیم ملی انجامید ، 24 بازیکن را به اردوی تدارکاتی استانبول ترکیه دعوت کرد.وی همچنین درباره عدم دعوت از محمد قاضی ستاره این روزهای بازار نقل و انتقلات فوتبال ایران که صحبتهایی مبنی برپیوستنش به تیم پرسپولیس به گوش می رسد اظهارداشت: قاضی دربازی تمرینی مقابل تیم زیر 22 سال دچار مصدومیت شد و به همین خاطر یک ماه از میادین فوتبال به دور خواهد بود واین بازیکن  دوبازی مقابل ازبکستان و قطر را ازدست داد.

لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران به این شرح است:

استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، فریدون زندی
پرسپولیس: علی کریمی، مهرداد پولادی، غلامرضا رضایی
سپاهان: سیدجلال حسینی
تراکتورسازی: محسن فروزان، احسان حاج صفی، محمد ابراهیمی
ذوب آهن: شهاب گردان ، حسین ماهینی
مس کرمان: شجاع خلیل زاده، قاسم دهنوی
سایپا: کریم انصاریفرد
اوساسونا: جواد نکونام
الامارات: پژمان نوری
الوصل: محمدرضا خلعتبری
العربی: هادی عقیلی
رابین کازان: علیرضا حقیقی
انجل هولم سوئد: امید نظری
تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه  اول خرداد برای برپایی اردوی تدارکاتی  به ترکیه اعزام می شود. در این اردو تیم ملی ایران یک دیدار دوستانه با تیم ملی آلبانی انجام خواهد داد و  قرار است  12 خرداد برای برگزاری نخستین بازی خود درمرحله مقدماتی بازیهای جام جهانی 2014 برزیل مقابل تیم ملی ازبکستان از استانبول عازم تاشکند پایتخت این کشور شود . ملی پوشان فوتبال ایران پس از دیدار با تیم ملی ازبکستان ،  15 خرداد با یک فروند هواپیمای چارتر به ایران بازخواهند گشت تا خود را محیای بازی با تیم ملی قطر کنند.

لیست  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ازجهات مختلف حائز اهمیت است . این لیست نهایی تیم ملی است که قبل از 2 بازی مهم انتخابی جام جهانی اعلام می شود و این درحالی است که سپاهان ، قهرمان لیگ برتر تنها یک سهمیه در تیم ملی دارد وبرخلاف انتظار تیم استقلال درفهرست اعلامی کی روش شش بازیکن در اردو دارد و امید نظری بازیکن ایرانی الاصلی که در تیم مالمو سوئد حضور دارد و برای اهالی فوتبال ایران چهره ناشناخته ای است برای اولین بار به تیم ملی ایران دعوت شده است .




No comments:

Post a Comment