Wednesday 16 May 2012

استقلال با شکست نسف قارشی ازبکستان حریف سپاهان درمرحله حذفی شد

امیر خسروجردی


درادامه هفته سوم و پایانی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب درگروه یک ، استقلال تهران میزبان خود نسف قارشی ازبکستان را از پیش رو برداشت تا با این برد آبی پوشان پایتخت به عنوان تیم دوم این گروه راهی مرحله حذفی شوند. استقلال درمرحله پلی آف هفته آینده دردیداری حساس درورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف  تیم فولاد مبارکه سپاهان تیم اول گروه سه می رود.

استقلال که برای صعود به مرحله بعد باید از میدان ازبکستان با امتیاز به تهران بازمی گشت با ترکیبی هجومی وارد زمین شد و درنیمه اول حریف  را از همان ابتدا در زمین خود محبوس کرد و موفق شد دردقیقه 10 روی فرصت طلبی گوران یرکوویچ دروازه میزبان خود را گشود تا کار برای شاگردان پرویز مظلومی درادامه بازی راحت تر شود.درادامه این نیمه تیم نسف قارشی که با یک امتیاز ضعیف ترین تیم این گروه است برای اعاده حیثیت حملات زیادی را روی دروازه استقلال انجام داد که این حملات با هوشیاری سید مهدی رحمتی دروازه بان آبی پوشان بی ثمر ماند تا نیمه اول با برتری یک به صفر استقلال خاتمه یابد.

درنیمه دوم تیم استقلال دوباره هجوم را دردستور کار خود قرارداد و خیلی زود به گل دوم رسید . دردقیقه 50 خسرو حیدری توپی را از جناح راست روی دروازه نسف قارشی ارسال کرد که این توپ درمحوطه جریمه با دست مدافع تیم ازبکی برخورد کرد که داور ژاپنی نقطه پنالتی را نشان داد واین ضربه پنالتی را مجتبی جباری به کنج دروازه نسف قارشی فرستاد و تیم خود را از میزبان 2 به صفر پیش افتاد.درادامه تیم نسف قارشی که دیگری امیدی برای جبران نتیجه نداشت حملات بی برنامه ای را روی دروازه استقلال تدارک دید که این حملات راهی به دروازه آبی پوشان پیدا نکرد . نکته مهم این نیمه اخراج مهدی امیرآبادی کاپیتان تیم استقلال بود که دردقیقه 67 با دریافت کارت زرد دوم از داور ژاپنی از زمین مسابقه اخراج شد . درنهایت این بازی حساس با برتری 2به صفر استقلال به پایان رسید و این تیم با 11 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه یک راهی مرحله حذفی شد.

No comments:

Post a Comment