Sunday 15 July 2012

امیر عابدزاده فرزند احمدرضا عابدزاده ، عقاب آسیا پرسپولیسی شد


امیر خسروجردی

امیر عابد‌زاده پسر احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسبق و اسطوره ای تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس یکشنبه پس از برگزاری جلسه با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و توافق با وی، با عقد قراردادی سه ساله به تیم فوتبال این باشگاه پیوست .وی که دروازه بان تیم فوتبال لوس آنجلس بلوز از تیم های حاضر درلیگ آمریکا است از فردا درتمرینات تیم پرسپولیس شرکت خواهد کرد.

پس از امضاء این قرارداد، امیر عابدزاده با ابراز خوشحالی از این اتفاق گفت:امروز روز خوبی در زندگی فوتبالی من بود. در جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرکت کردم و به او گفتم دلم می‌خواهد به خانه خودم برگردم.

وی افزود: رویانیان نیز با حسن نیت صحبت‌های من را گوش کرد و خوشبختانه روی من نظر مثبتی داشت. اگر هر جای دنیا می‌رفتم آرزو و هدفم این بود که در بهترین و بزرگترین تیم ایران یعنی پرسپولیس بازی و پیشرفت کنم. خدا را شکر می‌کنم که امروز این اتفاق  افتاد. قطعا پدرم از شانسی که به من داده شده بسیار خوشحال است.

 عابدزاده خاطرنشان کرد: به پرسپولیس آمدم تا انشاءالله جایگاه پدرم را پس بگیرم. احمد رضا عابدزاده همیشه افتخار می‌کند که در پرسپولیس بوده و با شادی‌های این تیم خوشحال و با اتفاقات ناخوشایند این تیم ناراحت شده و امروز که من را در پرسپولیس می‌بیند بسیار خوشحال است.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیزپس از امضاء قرارداد سه ساله با امیر عابدزاده گفت: مدت زیادی بود که وضعیت امیر عابد‌زاده را مانند جوانان جویای نامی که جذب کردیم زیرنظر داشتیم. ایشان موقعیت بسیار عالی‌ داشت و انشاءالله بتواند در پرسپولیس هم جای پدر خود را پر کند

 وی افزود: امیر عابد‌زاده سن زیادی ندارد و قرارداد او با باشگاه ما نامحدود است و انشاءالله تا سن 35 سالگی در خدمت او باشیم. خوشحالم که این اتفاق برای باشگاه بزرگ پرسپولیس افتاده و این موفقیت را به هواداران تبریک می‌گویم. باید قبول کنیم احمد‌رضا عابدزاده از بزرگان فوتبال ما بوده و پسر او با توجه به موفقیت‌هایش در چند سال آینده می‌تواند جای او را پر کند.


No comments:

Post a Comment