Tuesday 12 June 2012

جمهوری چک با برتری مقابل یونان به یورو2012 بازگشت


درادامه رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا، سه شنبه از گروه یک، تیم ملی جمهوری چک و یونان درورزشگاه ورکلاو لهستان به مصاف هم رفتند که این بازی درپایان بابرتری 2-1 قرمزپوشان چکی خاتمه یافت، تا این تیم با این برد دلچسب خاطره تلخ باخت سنگین مقابل روسیه را به فراموشی بسپارد.

درنیمه اول این دیدار، جمهوری چک طوفانی بازی را آغاز کرد و درهمان شش دقیقه ابتدایی کار یونان را یکسره کرد و دوبه صفر از این تیم پیش افتاد.گل های این تیم را ژیراسک و پیلار دردقایق 3 و 6 به ثمررساندند.پس از این گل، جمهوری چک همچنان تیم برتر میدان بود وحملات زیادی را روی دروازه یونان بی روحیه انجام داد اما نیمه نخست با همان برتری 2به صفر جمهوری چک خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم، سفیدپوشان یونان برای جبران گل خورده به آب و آتش زده و دردقیقه 53 روی ضربه گیگاس به یک گل دست یافتند. با این گل یونانی ها امیدوارشدند که بازی را به تساوی بکشانند اما حملات این تیم راهی به دروازه پیتر چک پیدا نکرد، تا درنهایت این بازی با برتری 2-1 جمهوری چک خاتمه یابد. چکی ها با این برد 3 امتیازی شده  و به صعود از این گروه امیدوارشدند.یونان نیز با این باخت با یک امتیاز درانتهای جدول گروه یک قرارگرفت.

No comments:

Post a Comment