Monday 18 June 2012

ایتالیا – ایرلند جنوبی، لاجوردی پوشان درمرحله حذفی و ایرلندچهره ضعیف یورو2012


امیر خسروجردی

دریکی دیگر از دیدارهای گروه سوم مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا، دوشنبه شب، تیم های ملی ایتالیا و ایرلند جنوبی درورزشگاه پوزنان لهستان رودرروی یکدیگرقرارگرفتند واین لاجرودی پوشان ایتالیا بودند که بازی را با برتری 2به صفر به سود خاتمه دادند و به همراه اسپانیا راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند. ایرلند جنوبی نیز که پیش از این دیدار از دور مسابقات حذف شده بود سومین باخت پیاپی خود را هم درجام چهاردهم پذیرفت و با نتایجی بسیار ضعیف این پیکارها را ترک کرد.

درنیمه اول این دیدار، تیم ملی ایتالیا که می دانست باید دراین بازی پیروز شود تا به صعود به مرحله حذفی امید داشته باشد از همان آغاز دروازه تیم ایرلند را آماج حملات خود قرارداد و دردقیقه 35 با ضربه سر زیبای آنتونیو کاسانو مهاجم خود به گل اول بازی دست یافت و تا حدودی خیال خود را راحت کرد.درنهایت این نیمه با برتری یک به صفر آتزوری ها خاتمه یافت.

درنیمه دوم دوباره این تیم ایتالیا بود که توپ و میدان را دراختیار داشت و تیم ایرلند را درزمین خود محبوس کرده بود و اجازه خودنمایی به این تیم نمی داد. تعویض های چزاره پراندلی سرمربی ایتالیا دراین نیمه دوباره کارساز شد و ماریو بالوتلی مهاجم حاشیه ساز این تیم وارد بازی شد و دردقیقه 90با ضربه زیبای خود که از میان مدافع تیم ملی ایرلند شلیک کرد گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد.با این گل، ایتالیا مسابقه را 2به صفر به سود خود تمام کرد واز سه بازی با یک برد و دوتساوی و کسب پنج امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.ایرلند نیز با سه باخت پیاپی به حضورضعیفش دراین جام پایان داد

No comments:

Post a Comment